Lykke…

Måtte pynte en boks til.
Som tidliger, er også dette ei eske det har vært ørepropper i.
Mamma skulle gi bort noen maskemarkører i gave, og da meldte jeg meg som «Eskeansvarlig».
Det er jo en søt innpakning, og så kan man oppbevare markørene i esken senere.

Jeg er heldig for tiden:)
Forleden dumpet denne søte pakken ned i postkassa mi.
Den var jo så fin at jeg nesten ikke hadde hjerte til å ta av papiret.

Pakken kom fra Hverdagsliv, og jeg var en heldig vinner av denne søte kjøleskapsmagneten.
Koselig:)
Ta gjerne en titt innom Hverdagsliv. De har så mye flott.

Heldige meg så også, til min store forbauselse, at jeg hadde vunnet fotokonkurransen inne hos Petunia.
Det var jo så mange gode kandidater, og flotte bilder fra rundtom i Norges land.
Gjett om jeg ble overasket og rørt!
Tusen takk til dere som stemte på meg.
Ta gjerne en tur innom bloggen til Petunia for å se hvem som stakk av med 2.- og 3- plass, samt publikumsfavoritten.
Ellers er jo bloggen til Petunia full av bilder, så det er uansett moro å ta en titt:)
Tusen takk til henne for at hun engasjerte seg så med å lage denne fotokonkurransen.
Det var så moro å se over 80 bidrag fra ulike steder i landet.

Da jeg spiste frokost i dag satt jeg å tenkte på alle perlene og smykkeutstyret jeg har liggende.
Og jeg ga meg selv en lovnad om at nå skulle alt brukes opp, ikke noe nytt skulle inn i huset.
Tja… det holdt vel i sånn ca 30 min!
Dere kjenner sikkert tanken; Jeg får jo brukt noe av det gamle, om jeg kjøper litt nytt.
Og det er jo helt sant. (LOL)
Jojo, sånn kan det gå…

6 pakker
4 prosjekter
Jeg har en plan!

… og denne gangen er det helt sant!

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Interiør, Perler. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lykke…

  1. irma sier:

    Gratulerer som vinner av fotokonkurransen! Jeg har lykkeligvis tilbrakt tre dager på Bleik en sommer, og det må være Norges vakreste plass, og med utrolig flotte folk. Smia ble besøkt en fredag 🙂 Bildet ditt er utrolig flott, får helt lengsel når jeg ser på det.

Legg igjen en kommentar

