Favorittsang

Utfordringen hos Musikkstua er denne gangen «Favorittsang».
Jeg elsker musikk, så det burde jo være enkelt.
Men oj, så mye ulikt jeg liker.
Og jeg har tenkt så det knaket!

Falt på en av de sangene jeg liker best, av en artist jeg stadig vender tilbake til.
Hun har flotte tekster.  Dessuten er melodiene fengende små mesterverk.

Sangen jeg falt på ble:
«Winter»- Tori Amos
Den handler jo egentlig om så mye mer en winter og snø.
Men det er første setning i sangen får meg alltid til å tenke på den første snøen som faller.
Snow can wait, I forgott my mittens…

Ellers er Tori Amos verdt å sjekke ut. Hun har masse flott musikk:)

Dette innlegget ble publisert i Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

5 svar til Favorittsang

  1. Carina Hella sier:

    Nydelig sang du har valgt!

    Tusen takk for at du deltar hos musikkstua og takk for titten!

    Mvh

    Carina

  2. Hege sier:

    wow, du er virkelig superkreativ for tiden! Herlig!!
    Likte utrolig godt fargesammensetningen på dette kortet. Lykke til i konkuransen:)

    Klem Hege.

    Ps, har hatt taco i dag med hjemmemiksa pulver;) Må nok litt mer smak i neste gang, men ellers var det ok.

  3. Agnete sier:

    Fantastisk flott! Rørende skjørt. 🙂

    Takk for at du deltar på musikkstua

    Agnete!

  4. Anette sier:

    Nydelig sang og nydelig kort! Herlige duse farger 😉
    Takk for at du deltar hos Musikkstua!
    Klem, Anette 🙂

  5. Iselin sier:

    Flott kort du har laget 🙂

    Takk for at du deltar hos musikkstua.
    Iselin

Legg igjen en kommentar

