Favoritter:)

Hos Kort o`mania er utfordringen å bruke sitt favorittstempel.

Det ble slett ikke vanskelig!
En gang jeg var på bikuben så jeg et nydelig stort stempel.
Det heter Jasmine Flower Fairy og er fra Stamp Happens Inc (hehe, kult navn!)
Jeg kjøpte ikke stempelet, så jeg ble gående i flere uker å tenke på det.
Tilslutt endte det med at jeg ringte til søsteren min. Hun dro på bikuben, og uka etter lå det i postkassen.


Motivet er ganske stort, derfor bruker jeg ofte bare et utdrag av det.
Jeg hadde trodd at det kanskje skulle være vanskelig å få et jenvt fint trykk når det er så stort.
Men det blir perfekt trykk hver gang.

Dette innlegget ble publisert i Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

4 svar til Favoritter:)

  1. bestevenn sier:

    Så utrolig fint dette ble, og en kjempeide å bare bruke litt av det store stempelet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

  2. Linda sier:

    ååå for et utroolig nydelig stempel, skjønner godt at du bare måtte ha det ja! (nesten så jeg kunne tenke meg det selv hehe)
    Likte det enkle kortet ditt kjempe godt! og at det var ‘ufarget’ 😀
    takk for at du deltar på kort o mania sin utfordring!
    klem fra Linda

  3. Benedicte sier:

    så nydeligt kort du har laget, og for et herligt stempel du har valgt.
    dette har eg ikke sett før.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

  4. Jeanette sier:

    Kjempeherlig kort! tusen takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

Legg igjen en kommentar

