Loppefunn:)

For ei stund siden fant jeg et slikt oppvaskstativ på bruktbutikken.
Betalte en tier for det.
Har gått å tenkt på at det sikkert blir fint i hvitt.
Jeg har nemlig veldig lite tilovers for ubehandlet tre.


I dag var sola fremme, så da kunne jeg jo sette meg ute å pusle litt.
Varmt var det ikke akkurat (10-13 grader ), skulle vel hatt votter… heheh
Fant frem hvitmaling og pensel.
Og som vanlig; dette er et slikt prosjekt som består av pinne på pinne, et herk å male.
Jeg starter, og etter 10 minutter er jeg enig med meg selv om at jeg aldri skal male noe lignende igjen.
I alle fall ikke før neste gang jeg setter igang med et slikt prosjekt!
Tok noen timer før det var ferdigmalt (jepp, du leste riktig!)
Skal ha på litt mer maling, men gikk tom.
Så resultatet får jeg vise fram en annen dag:)

I helga var vi også innom bruktbutikken, og der sto dette stilige skatollet.

Sånn egentlig har vi ikke plass (pluss at jeg har et skatoll på hobby/gjesterommet).
Men det var jo bare et så flott møbel.
Så vips, så  sto det i stua vår.
Ser stortsett ubrukt ut, bortsett fra knottene på skuffene.
Men får finne noen stilige knotter etter hvert:)

Jeg har blitt spurt hvor nordlysbildet , som jeg deltar med i Petunias fotokonkurranse, er tatt.
Glemte helt å skrive det, men bildet er tatt på Andøya.

Nå er det ikke mulig å sende inn bilder til fotokonkurransen lenger.
Det kom inn hele 84 bilder fra vårt langstrakte land.
Du har mulighet til å være med å stemme frem en publikumsfavoritt.
Så ta en titt innom bloggen til Petunia for å se på de flotte bidragene,
og stemme på den du synes fortjener å bli favoritt:)

Vil du se flere bilder jeg har tatt,  så er du velkommen til å stikke innom Flickrsiden min🙂

Dette innlegget ble publisert i Interiør. Bokmerk permalenken.

2 svar til Loppefunn:)

  1. Sølvi sier:

    Bildet var i hvert fall skikkelig fint, g jeg syntes å dra kjensel på Bleiksøya ja.

  2. didle sier:

    ja det stemmer nok det Sølvi:)

Legg igjen en kommentar

