Mitt lille land- fotokonkurranse

På min lille surferunde, i kveld, kom jeg over bloggen til Petunia.
Hun har en fotokonkurranse pågående, med tema; «Mitt lille land»
Spennende:)

Jeg har valgt et bilde som viser hvordan det kan se ut i på øya mi ei stille vinternatt.
Nordlyset er noe av det vakreste som finnes.
Hva er vel mer fredlig enn å hoppe inn i varmekjeldressen, dra lua nedover hodet, finne et stille mørkt sted, og rette blikket opp mot nattehimmelen?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

11 svar til Mitt lille land- fotokonkurranse

  1. Petunia sier:

    Nordlys er det vakreste som finnes, ja. Det er et skue ut over det man kan begripe!
    Jeg har ikke klart å ta bilder av nordlyset, men jeg husker en gang i min ungdom da jeg en vinterkveld var på vei hjem fra noen venner og himmelen bare eksploderte slik som dette her. Jeg kan enda kjenne hårene på armene mine reise seg i bare pur begeistring når jeg tenker på det!
    Kjempeflott bidrag fra deg:)

  2. Gamleheksa sier:

    Nydelig. Og utrolig eksotisk for en søring 😉

  3. Helga Sofie sier:

    WOW! Du har min stemme 🙂

  4. didle sier:

    Tusen takk for det.
    Synes aldri et bildenordlysbilder kan rettferdiggjøre hvor flott det er i virkeligheten.
    Men vakkert er det i alle fall:)

  5. Huldra sier:

    Mmm.. Der fikk du frem den stemningen jeg hadde da jeg var nordover i våres. Hadde aldri opplevd nordlyset så heftig som da, og det ga meg herlige grøsninger på ryggen. Jovisst er det vakkert. 🙂

  6. Miriam sier:

    FLOTT! Hvor i landet?

  7. didle sier:

    Miriam; Det er tatt på Andøya:)

  8. Tilbaketråkk: Loppefunn:) «

  9. miamor sier:

    …gratulerer med seieren!!! nydelig bilde….

  10. Frøydis sier:

    Gratulerer med seieren!! 🙂

  11. Et imponerende syn!
    Det kunne være interessant å lese hvordan du tok dette bildet – innstillinger, tidspunkt, serie osv

Legg igjen en kommentar

