Vintage udfordring

Måtte prøve meg på utfordringen hos Vintage Udfordring også:)
Temaet var enkelt og klart: bruk blomster!
(og det må selvsagt være Vintagestil også)

Fikk lyst til å dekorere en liten pose, det tror jeg nemlig ikke jeg har gjort før.

Her har jeg brukt blomster, samt et glansbilde i vintagestil.
Fant et glansbilde meg den blomsterpike, så hva kunne vel passe bedre?

Hadde lyst til å bruke en litt stor blomster.
Men posen var jo veldig liten og blomsten diger.
Løste det enkelt og greit med å brette blomsten i to, sverte kantene litt,
for så å rulle bladene litt opp med en strikkepinne.

Måtte stemple på en liten «til- fra-lapp på baksiden.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

3 svar til Vintage udfordring

  1. Mette sier:

    Stilg og flott!! Tusen takk for du deltar på Vintage utfordring:)
    Klem Mette

  2. Linda sier:

    flott liten gave pose 😀
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klem fra Linda

  3. benita sier:

    åhhh hvor er den blevet flot din pose! Super sødt med billedet og blomsterne

    tak for deltagelsen i vintageudfordringen

Legg igjen en kommentar

