Skisseboden utfordring

Etter å ha surfet litt inne hos Hege, oppdaget jeg et par utfordringsblogger som jeg ikke har sett før.
Og siden jeg elsker utfordringer, så måtte jeg lage litt tingetang i dag:)

Har prøvd meg på skissen hos Skisseboden


Denne skissen var kjempemoro å holde på med.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

5 svar til Skisseboden utfordring

  1. pia iris sier:

    så flott at du oppdaget oss, og at du likte skissen.
    jeg likte kortet ditt jeg ;-)et flott og friskt kort.
    takk for at du deltar hos skisseboden, og ha en flott helg.
    klem pia

  2. Trine Lise sier:

    Dette var flott. Ordentlig lekker blå farge du har brukt og nydelig motiv. Takk for ditt bidrag til Skisseboden. -klem-

  3. Cathrine sier:

    Såå lekkert:)

    Takk for at du deltar!

  4. linda w sier:

    Nydelig kort, og flott løsning på skissa.
    Takk for at du deltar hos skisseboden…
    klem

  5. Anette sier:

    Herlig kort du har laget!! Stilig motiv og herlige farger 😉

    Trenger du flere utfordringer – ta en titt på Musikkstua (du finner link i bloggen min)!!

Legg igjen en kommentar

