Jeg er i grunnen litt flau…

Da snakker jeg ikke om at jeg er flau fordi jeg ikke har oppdatert på lange tider.
(vært på ferie, så det så)

Men i dag skulle jeg altså lage «Augustkaninen»
(laget en «julikanin» i juli men glemte å ta bilde)

Da kaninkortet var ferdig var det en liten rød arkbit tilovers.
Man kan jo ikke la slikt gå til spille!
Så derfor;

*Flau*
Det er jo et par dager igjen til jul for å si det sånn.
Men jeg har en svakhet når det kommer til merkelapper.
Jeg elsker å lage merkelapper.
I fjor lagde jeg alle på en gang… da ble det jo slutt på moroa så fort.
Så i år skal jeg lage litt og litt:)

Jeg syntes nesten jeg hadde vært flink i løpet av ferien.
Har ikke kjøpt hverken garn eller scrappesaker.
Så kom min kjære til å minne meg på om at jeg hadde kjøpt maling og lerret.
jaja…

Fikk noen stilige brads før jeg dro på ferie.

De får meg til å tenke på sukkertøy og polkadott-kjoler.
Blir skøy å prøve ut!

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jeg er i grunnen litt flau…

  1. Frøydis sier:

    Hei, og velkommen hjem fra ferie. 🙂 Det er slett ikke for tidlig å begynne å tenke jul, så du trenger ikke være flau.
    Maling og lerret er vel ikke garn eller scrappesaker, så da har du jo vært flink da. 😉
    Jeg gleder meg til å se hva du tryller fram utover høsten. 🙂

Legg igjen en kommentar

