Jeg begynner sånn smått å få strikkelysten tilbake.
Hadde en plan om lydbok og strikketøy, men ettersom Ipod`n var fri for strøm, tok jeg heller fram ei ny bok.
Så da får strikketøyet hvile litt til.
Kanskje jeg får superduperlyst til å strikke da?!

Apropo strikketøy;

Jeg var så heldig å vinne disse to nøstene, med «Perle», på strikkekafe.
Lurer på om de skal bli til hårbånd?
Kunne tenke meg et svart. Og da blir det jo litt ekstra pynt med perlene.
Kanskje legge sammen med et nøste babygarn?!
Jeg får tenke litt på det.

Helt stille har det ikke vært på garnfronten.
Jeg har brukt noe garn, men det er jo ikke alt som kan vises på bloggen til en hver tid;)
Så for dere som har Ravlery, så kan prosjektet sees her.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

