Jeg har laget Mai-magnolia kaninen:)
Han har pyntet seg med en maiblomst.
Og det meste er rødt, hvitt og blått!

For en stund siden kjøpte jeg Kamille.
Med bladet lå dette skiltet.

Passet meg fint ettersom jeg faktisk hadde tenkt til å kjøpe noe lignende.
Men egentlig syntes jeg det var litt kjedelig.
Og etterhvert så jeg det på flere vegger.
Så derfor bestemte jeg meg for å «fiffe» det litt opp.
Snora ble byttet ut, blomster med samme bånd som i den nye snora, samt noen halvperler.
Ganske annerledes ble det:)

Dette innlegget ble publisert i Interiør, Kort, Pimp og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til

  1. Hege sier:

    Skjønner godt at du synes utgangspunktet var kjedelig, men så fint det ble etterpå!! Utrolig hva litt blomster, perler og bånd kan gjøre:)

    Klem Hege

Legg igjen en kommentar

