Svake, svake menneske!

Er det mulig?
Tror jeg brukte opp hele mnds shoppingbudsjett i går.

Da min kjære tittet ned i posen utbrøt han; «Hvor mange øredobber kjøpte du egentlig».
Han mente det minst måtte være 40stk på det ene brettet.
Jada, jeg hadde riktignok kjøpt ørepynt, men ikke så mange.
Etter hvert skjønte jeg hva han snakket om.
Han hadde sett to brett med brads/splittbinders.
*knise*

Ble litt forskjellig i går;
Knapper
Blomster
Bling/halvperler
Ark

Stickers

Og litt fler stickers

Blomster og bånd

Så nå skal jeg ikke handle mer på en gooood stund!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Svake, svake menneske!

  1. Emme sier:

    Så mye fint du kan lage nå da, utrolig hva som finnes egentlig 🙂

    Kommer innom igjen en dag jeg!

Legg igjen en kommentar

