Herlig lørdag:)

Det er lørdag, det er vår:)

I dag er årets første sykkeltur unnagjort.
Det er så deilig å bare trø, «seile» på vinden, og glemme at det er motvind på turen hjem…
Gosh… om ikke jeg er stiv i morgen så vet jaggu ikke jeg!

I dag har vært en nydelig dag:)
Jeg startet med en tur innom åpen dag hos husflidslaget.
Tok en kaffe, lodd og kikket på hva de hadde laget.
Så masse fint:)

Deretter bar det på loppis.
Kom litt sent, så det hadde sikkert vært mange flere godbiter. Men men…

Jeg har skikkelig vårstemning i dag.
Sola skinner.
På salongbordet mitt står en dekorasjon som jeg «klasket» sammen før helga.
Synes den ble søt:)


Katter og mennesker er glade.

Satte meg ute i ettermiddagssola etter sykkelturen.
Varmt var det ikke akkurat.
Men med jakke, skjerf og noe varmt i kroppen gikk det bra.

Jeg hadde nemlig en plan om å kose meg med det ene loppisfunnet mitt.
Loppis er egentlig ganske moro.
Desto værre ting ser ut, desto større potensiale er det i det liksom.
Noen ganger tar jeg meg i å tenke; «Fytti katta, skal h*n kjøpe det derre».
I dag var det sikkert mange som tenkte akkurat det om meg,
for jeg fant noe som var litt mer feminint enn det jeg er, for å si det sånn!
Sjekk ut hva jeg fant:

Nå sa du sikkert: «Fytti #%¤&», høyt for deg selv.
For det var akkurat det jeg tenkte (eller kanskje mumlet??) når jeg så denne.
Men jeg trengte en lampeskjerm. Og denne var den eneste de hadde.
Jeg har en plan om heftig «pimping»

De «nydelige» rysjene forsvant på mystisk vis.
Nå er det bar skjelettet igjen.


Denne skal få nytt liv.
Sammen med noe annet jeg fant på loppis.
… men det får jeg vis en annen dag:)

Nå skal jeg hive meg rundt med litt middag.

Ha en flott lørdagskveld:)

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk, Interiør, Pimp og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Herlig lørdag:)

  1. Frøydis sier:

    Det var jammen litt av en lampeskjerm, men jeg tror nok du klarer å få noe fint ut av den saken der. 😉
    Idunn sender solhilsen til Magda.

  2. didle sier:

    ja ikke sant! Klarte ikke å finne ut om den var hjemmesnekret eller laget sånn. Var i alle fall store mengde «myggnetting» på den! hihi
    En glad pus hilser tilbake:)
    Takk for koselig besøk her om dagen også:)

Legg igjen en kommentar

