Jeg husker ikke helt om jeg har skrevet det tidligere;
men før jul i fjor gjorde jeg en lovnad om at jeg skulle sende et kort i mnd,
som en oppmuntring, til ei som trengte det.
Det begynte med at jeg lagde et kort i Januar med Magnoliakaninen min.
Så prøvde jeg meg på maskering i Februar.
Da fikk kaninen vinger.
Det var da jeg tenkte at jeg kanskje kunne klare å lage 12 ulike kort med denne kaninen.
I mars fikk den påskeegg, og denne mnd har jenta bursdag.
Så da ble det ballonger, gave og hatt på kaninen.


Vi får se hva  mai-kaninen bringer med seg…
Det må vel bli noe med rødt, hvitt og blott?!

Forleden var jeg veldig heldig:)
Det kom en tykk konvolutt i postkassa mi.
Den var fra Hege.  Hun er så flink til å komme med slike hverdagsoverraskelser:)
Inni konvolutten lå det en blomsterkvast, en masser herlige stempeltrykk (maaaange fine tekster/ord),
og noen hyggelige ord.

Tusen takk Hege:) Det kommer jeg nok til å kose meg med.
Hadde egentlig tenkt å ta en liten hobbypause.
Lå i sengen i går og tenkte. Det er riktignok en hel del brøyteskavler igjen,
men veien var jo helt bar og avtint. Så mens jeg lå der i senga, befant jeg meg mentalt i kjelleren.
Planen var å ta frem sykkelen, pumpe dekkene og ta meg en liten sykkeltur ned i sentrum.
Kanskje ta noen bilder og lære meg litt fotoredigering.
Trøtt og med sveisen rett til vers tasset jeg inn i stua.  Og da ble det bakoversveis.
Jeg vet jeg ikke brude tenke vår helt ennå, for da kan man lett få et par uhyggelige overraskelser.
Men likevel; skuffelsen var stor (type GIGA)

Trenger jeg si mer?

Så nei, det blir ingen sykkeltur og vårbilder… det blir kortlaging og strikketøy:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til

  1. Hege sier:

    Fordi du fortjener det, finner du noe i bloggen min:) (og det gjelder brevet som kom i posten også;) )

Legg igjen en kommentar

