Har laget et par herrekort.
Synes det er like vanskelig hver gang.

Og etter kort nr 1, var fantasien og kreativiteten forsvunnet.
Påskeferie kanskje?

Ble ganske fornøyd med fargene her, men de kom litt bort på bildet:(
Bakgrunnsarket er egentlig sjatert i dyp lilla og dyp blå.
Og stempel trykket i samme nyanse.

For å gjøre en lang historie kort.
Vi var flere som vant noe på en utfordring for en god stund tilbake.
Men premien dukket ikke opp… i alle fall ikke på lange tider.
Dette hadde STM (scrapping the music) fått med seg,
og for litt siden fikk jeg en meldig fra dem om at de ville tilby seg å sende en liten ting som plaster på såret.
Ennå denne andre utfordringen ikke hadde noen med dem å gjøre.
Jeg hadde aldri hørt om STM eller vært innom bloggen deres…
så det var jo supersnilt!

I dag kom en «liten» pakke fra dem.
Jeg synes nå den var ganske stor jeg.
Bare se:

Jeg vet ikke hvorfor det tok så lang tid fra den andre utfordringsbloggen.
Men det kan jo være ting som dukker opp og man blir «heftet».
Sånn er det vel noen ganger.
I alle fall har jeg nå fått både fra den ene og den andre:)
Og det var jo kjempesnilt av STM å trå til:)

Sjekk ut STMbloggen for å delta på utfordringer og finne inspirasjon.
Jeg kommer i alle fall til å følge med på bloggen, for jeg elsker å delta på utfordringer.
Det er liksom litt enklere å finne frem kreativiteten når man har tema/skisse/farge o.l

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til

  1. Hege sier:

    Skal si du er heldig:) Og flotte herrekort du har laget..jeg synes du får dem til jeg:)
    Klem,klem..

Legg igjen en kommentar

