Påskepåskepåske

… i alle fall snart;)

Måtte ta frem litt påskestemning i dag.

Sola skinner.
I kjelleren står 5 påskeliljer i dvale, mens de venter på å bli plantet i en glassylinder.
I vinduet står gule, rosa og lilla tulipaner.
Jeg har sittet på verandane, med varm kaffe, mens jeg stirret intens på den (seriøst) DIGRE brøyteskavelen som kommunen har veltet inn i hagen vår… stirret og strirret i håp om at den skulle smelte veldig fort.
(Iiiiskaldt var det)
… og slikt blir det påskestemning av, selv om det ennå er litt tid igjen!

Måtte prøve mine nye kyllingstempel.
(Strengt tatt er det vel en «helårsfugl», men til påske blir det påskekylling)

Egentlig ganske moro å ta en dykk i stemplene mine.
Jeg tror jeg eier litt for mange, ettersom jeg ikke er helt klar over hva jeg har.
Sjeldent jeg bruker sånne «border».
«Oppdaget» plutselig denne med små hjerter og swirler.
Riktig så søt var den jo.
Og så passet den fint til både kyllingene og eggene:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

