Blogcandy hos Anette

Anette har en blogcandy på gang frem til første april.
Tar du turen innom bloggen hennes,
kan du se hva akkurat du kan gjøre for å vinne denne alle disse fine tingene:)

Jeg vil anbefale at du som titter innom, tar turen videre til Anette`s blogg.
Hun kan nemlig trylle med papir!
Lager masse flotte kort, tags, LO, kurver… kort og godt det som lages kan av papir:)
Så kikk innom henne og se alt det flotte hun lager!

Dette innlegget ble publisert i Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Blogcandy hos Anette

  1. Anette sier:

    WOW for en flott reklame for bloggen min!!! Du har også masse flott i bloggen din 😉 Kjempeflotte kort du lager 🙂
    For å bli følger i bloggen min, må du rulle litt ned på siden. På venstre side i bloggen kommer det en firkant der det står antall følgere i bloggen min og med bilde av noen av følgerne, og så kan du trykke på den knappen som det står Følg på, så får du det nok til 🙂

    Takk for at du deltar i vandy’en min, og lykke til i trekningen 😉

Legg igjen en kommentar

