Scrappekammeret`s utfordring

Skulle lage et bursdagskort i dag,
og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne hive meg på Scrappekammerets utfordring som avsluttet i kveld.

«Utfordring # 3 – Kammerpikenes Fargeglede;
Scrapp i Svart/Hvitt – bli inspirert av Scrappekammerets farger!»

Jeg skal  i bursdag til en liten pirat.
Og da er jo Svart og hvitt- tema greit å ta tak i:)

Jeg måtte forte meg å ta i bruk dødninghodestempelet mitt.
Det har ikke vært så flittig brukt.
Det ryktes nemlig at den lille piraten ønsket seg  kruttpistol i gave.
(eller knaillpistol som vi sa da vi var små).
Kanskje er han i gang med å «konvertere» til cowboy?!
(Ble i alle fall en skikkelig «Cowboygave» fra oss)
Ellers så er det jo mulig at pirater også bruker kruttpistoler!
(hvem vet?)
I alle fall så er denne lille piraten SÅ mye pirat at jeg tror han kommer til å fortsette med det;)
(piratvirksomhet? hehehe)

Innsiden av kortet ble slik;


Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

2 svar til Scrappekammeret`s utfordring

  1. Cathrine sier:

    Kjempe tøft piratkort i svart/hvitt!
    Takk for at du deltar:)

    – God helg, klem Cathrine 🙂

  2. Anette sier:

    Så stilig kort du har laget!! Herlig løsning på utfordringen vår 😉
    Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret 😉
    Klem fra Anette (candy i bloggen min)

Legg igjen en kommentar

