Iiiiha:)

I helga kom det en herlig pakke i posten til meg.
Det var fra Crafty Creations.
For en stund siden var jeg en av de heldige vinnerne på deres Bloghop.
Se så flott premie:)!
En mappe med masse herlige ark i alle slags farger, RubOn og herlige Clearstamps.
Gleder meg til å lage noe av dette.

Spes stemplene; de var så søte, både motiv og tekst.
Skikkelig vårfølelse av dem.
(Og det skal godt gjøres på den dag der det blåser så hvitt ute at man ikke ser nabohuset en gang!)

Jeg havnet på litt shopping i dag.
(hva skjedde egentlig med; jeg skal aldri mer kjøpe noe stæsj?)
Skulle ha et par notatbøker og det fant jeg.
Men jeg er svak for blank glass!!
Dermed ble noen lysestaker med meg hjem, og et par lys i duse farger.
Synes det er så fint å blande nytt og gammelt, og ha mange ulike.
Så slik ble det altså seende ut:)


Her er en lett blanding av helt nytt (fra i dag), «hadde fra før» og kjøpt på loppis.
🙂
Til alle dere som hopper innom her; ha ei fin uke:)

Dette innlegget ble publisert i Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Iiiiha:)

  1. Hei!
    Vet ikke om du har sett tråden inne på Scrapping.no vdr manglende premie fra en av de mindre utfordringsbloggene. STM på Norsk synes dette er veldig trist så vi vil sende en liten hilsen til dere tre som vant, ettersom denne sponsoren har vært veldig generøs mot oss. Send oss adressa di på stmnorge@gmail.com hvis du vil ha en liten hilsen i posten:)

Legg igjen en kommentar

