Oh happy day:)

Jeg har nettshoppet litt i helga:)
Endelig stort skjærebrett!! *tjoho… nyverdenting*
Retroflower punch i 3 ulike str. Nå skal det blomstres:)


Måtte selvsagt legge noe ekstra i handlekurven når jeg først var i gang.
Mini Mask og et par småstempel.
Har hatt lyst på denne lille fuglen lenge.
Må nå syntes jeg liksom jeg måtte kjøpe den sammen med påskeeggene.
Allround-kylling!

Og sånn ca sånn så det ut i dag da vi var på en liten kjøretur.


Nå er det Kaffe, hobby (sjokoladen altså;) ) og interiørblad!

🙂
Ha en flott ettermiddag dere!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Oh happy day:)

  1. Hege sier:

    oh happy day!! Jeg er så enig med deg, skulle også gjerne ha fått en sånn pakke i posten;) Jeg sikler også på de mask’ene.. si fra hvordan de funker! Og hvor store/små er de egentlig??

    Jeg skal på treff i helga, så regner med det blir noen invisteringer der;).. men vet ikke hva som er bestillt og ikke..

Legg igjen en kommentar

