Kort`o Mania utfordring

Denne gangen er det Pangfarger/sterke farger som er utfordringen hos Kort`o Mania

Jeg har såååå mye knallfarget kartong liggende.
Det var noe jeg kjøpte i min spede «scrappebegynnelse».
Har ikke ant hva jeg skal bruke den til, men nå kom altså noe til nytte:)

Jeg ble fornøyd med selve kortet.
Tror jeg kommer til å bruke det til mal, og lage noe sort-hvitt.
Men vet ikke helt hva jeg følte for fargevalget mitt…

«en hilsen til deg fordi du er den du er»

Noter i bakgrunnen på hele kortet.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

6 svar til Kort`o Mania utfordring

  1. Benedicte sier:

    så stiligt kort du har laget, syntes fargevalget ditt var kjempebra, eg .
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

  2. anne bente sier:

    åh…. så super flotm kort, lækre farver

    10000 tak for at du deltager på kort o manias udfordring.

  3. Jeanette sier:

    Wow! Fargerikt og fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

  4. Aud Kirsten sier:

    Herlig og fargerikt kort! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

  5. Linda sier:

    knall tøfft! sterker flotte farger:)
    tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    klemmer fra Linda, Kort O Mania 🙂

  6. marielle sier:

    gleder meg til å se ditt bidrag på nordsalten hobby.. =)

    kjempeflott kort du har lagd her =) Ha en fin uke

    klem marielle

Legg igjen en kommentar

