Avansert marskering!

Det slo meg her om dagen at jeg kunne bruke stansejern og stempel sammen, og så maskere.
Snakk om lag på lag!
Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men fikk et vist innblikk.

Litt søtt ble det vel?!

5 «lag» ble det.

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

2 svar til Avansert marskering!

  1. Hege sier:

    Dette kortet var jeg så heldig å få i posten i dag sammen med noen småting og en mal. Tuuuuuusen takk, Ann Hege!! 🙂
    Det ligger noe til deg i bloggen min!

  2. Hege sier:

    En hyggelig overraskelse til deg i bloggen min i dag også:)

Legg igjen en kommentar

