Hobbydag:)

I dag er det skikkelig grisevær ( i dag også!).
Formiddagen var fin. Traff ei venninne på kafè.
Fant ut vi skulle ha en liten hobbyformiddag:)
Det var koselig!

Laget en kurv

Sjekk ut den fine sommerfuglen jeg har stanset ut.
Har hatt så lyst på dette stansejernet leng.
Venninna mi hadde kjøpt det i gave til meg:)
Heldig!

Laget også mitt aller første waterfallkort (heter det det?!)

Trodde det var supervanskelig, men det var det jo egentlig ikke.
Dessute åpnet det seg en helt ny verden for meg.
Jeg har bare et bittelite skjærebrett.
Når jeg fikk prøve et stort med god linjal, så er det ikke tvil om hva som blir neste investering!!

Slik ser det ut, etterhvert som det blir dratt ut.

Det var gøy å lage. Tror det må bli et par  til:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

3 svar til Hobbydag:)

  1. Hege sier:

    Så søt den kurven var Ann Hege, jeg tar gjerne imot en mal på den hvis du har å dele;)
    Waterfall kortet var søtt, da så du at det ikke var så avansert som du trodde. Merkelig hva man finner ut underveis sjø;) hehe.. been there, done that!

    Ha en flott helg videre!

  2. didle sier:

    Takk Hege.
    Skal sende deg en liten mal ja:)
    Ha ei flott helg du også:)

  3. Tilbaketråkk: Julekurv:) «

Legg igjen en kommentar

