Pakke:)

I dag er en dag fylt med regn, slaps, hålke og søle(dam?!) store som hav.
Men i postkassen min lå en hyggelig overraskelse:)

Jeg var så heldig å bli trukket ut til en overraskelse hos Scrappekammeret.

Å så mye fint:)

Gammelt notepapir, div småtteri og blomster.
Fjær (katta er fortsatt overbevist om at jeg har en fugl i en pose på bordet. Må opp å se i eningen!)
Stempel med teksten;» Bare det beste er godt nok for en ekte sjokolademums

Store brads og knapper i mange ulike str.
De minste var bittebittesmå, skikkelig søte.

Masse halvperler, charms og ringer til charms`n.

Dette skal jeg kose meg kjempemye med.
Tusen takk:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Pakke:)

  1. Anlen sier:

    Det var ein flott pakke! Så mykje morsomt å kose seg med:) Det vert nok mange kosestunder over dette.

Legg igjen en kommentar

