Endelig et strikkeprosjekt!

Det har blitt lite med strikking i det siste.
Pinnen har ikke akkurat fått kjørt seg varm for å si det sånn…
Jeg har rett og slett ikke hatt lyst.
I tillegg har jeg et håndledd som ikke har vært samarbeidsvillig.

Lenge har jeg hatt lyst på et hårbånd.
Men har liksom ikke funnet noe mønster jeg vil ha.
De har vært for brei, for smal, for tykk osv.
Men så kom jeg til å tenkte på garnstudiopannebåndet jeg har.
Og at det kanskje ville fungere i et tynnere garn.


Oppskrift: Garnstudio

Garn: Sandnes Mini Palett
Pinne#: 3.5

Fulgte oppskriften til punkt og prikke, men med mye tynnere garn og pinner.
Ikke så værst resultat.  Liker fasongen med at den er smalere bak.
Tror det kan bli flere etterhvert, i ulike farger og garntyper.

Det ble på mystisk vis noe (tirsdags-)shopping i dag.
Jeg skulle ha noen ark i vårfarger.
Sola er tilbake, alt er hvitt… og våren har vi jo liksom ikke her…
Det går rett fra vinter til sommer!
Men jeg satser likevel alt på våren.
Og på vårfølelsen… ennå det er lenge til

Vår er blomster små…
Måtte kjøpe de blomsterpunchene som var å få tak i.
Tenkte det kunne være fint å kombinere disse to!


På mystisk vis ble et brett med clearstamps også med hjem…
Søte!


Ellers har dagen brakt;
*en liten gåtur i sola
*kaffe
*mer kaffe
*og pusekos:)

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

