lykke og ulykke…

I går, på strikkekafèen var jeg heldig:)
Vant to nøster med Bris og ett med Mirasol.
I tillegg hadde ei av damene med en pose med blonder til meg.
Den blir nok til kortkos.

*Lykke*

I dag har jeg pyntet et lys med noe stæsj jeg fikk i kalenderen fra Hege.
Det var ment til å pynte lys med, men jeg hadde tenkt å bruke pynten til kort.
Et par netter etterpå hadde jeg et forferdelig mareritt om at jeg måtte ta vare på pynt til ett lys.
Jeg kom til å trenge det.
En mnd etterpå, på dagen, ble det dessverre slik:(

Så nå har jeg pyntet et lys til minne om noen som en gang var min venn…
Takk for at akkurat jeg fikk dele et øyeblikk med deg:)

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby. Bokmerk permalenken.

Ett svar til lykke og ulykke…

  1. Frøydis sier:

    Et nydelig lys for en som en gang var din venn. En venn jeg vet du har tenkt mye på i det siste.

    Så heldig du var på strikkekafeen i går! 🙂 Både garn og blonder.

Legg igjen en kommentar

