Et til med vinger…

Jeg måtte bare lage et kort til med vinger.
Denne gangen har jeg laget vinger på Magnolia-kaninen min.
Måtte øve meg på maskering, og nå har jeg satt sammen fire ulike stempel.
(2 vinger, magnoliakaninen og bakgrunnen)
Det er faktisk ganske gøy!

I just had to make another card with Wings.
This time I gave my Magnolia-Bunny wings.
I had to try masking, putting 4 different stamps together.
(2 wings, Magnolia-bunny, background)
I had a lot of fun:)

Venner er engler og engler har vinger…
Friends are angels and angels have wings…

Enda et bidrag til Crafty Creations:)

Another card for the Crafty Creations Challenge

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

3 svar til Et til med vinger…

  1. Magda sier:

    Lovely card. The image is fantastic!
    Thanks for joining us at Crafty Creations challenge.
    Magda x

  2. Rose M sier:

    thanks for joining us on crafty creations this week with your super sweet creation 🙂

  3. Claire sier:

    Another Wonderful wings project – thanks for playing along at Crafty Creations! Fab image!! Cheers Claire x

Legg igjen en kommentar

