Ny utfordringsblogg:)

Etter en titt inne hos Hege fant jeg ut at det varkommet et par nye utfordringsblogger.
En av dem var Nordsalten-Hobbyklubb.
Utfordringer er alltid moro.
Var en kisse utfordring og jeg bare måtte prøve meg:)

Måtte prøve meg på en maskering med stempel.
Første gang, så den ble liten og forsiktig.
Bare stemplet den svarte sommerfuglen først og de grønne blomstrene etterpå:)

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

3 svar til Ny utfordringsblogg:)

  1. Guro sier:

    Så flott dette ble 🙂
    Fine papir, stempler og pynt.
    Lykke til i utfordringen.

    Klem fra Guro

  2. Takk for ditt bidrag. dette kortet var nydelig. fint pyntet med flotte blomster =) det er nå publisert på bloggen, klem fra oss

  3. Hege sier:

    Dette kortet var bare helt nydelig:) Flotte farger, flott stemplet og flott pyntet!

    Det ligger en utfordring å venter på deg i bloggen min.

    Ha en fin hobbyettermiddag:) klem:))

Legg igjen en kommentar

