Vårflørt/ Flirting with spring

Jeg har alltid hatt lyst til å sette sammen papir, ved å bruke symaskin.
Men, jeg hater symaskiner!!!
Bare en måte å bli venn med den på…
-Måtte prøve meg på utfordringen hos Spoon Full of Sugar
Denne ukens tema er «Mange lag».
Ute er det kaldt, mørkt og regnet pisker mot vindusruta.
Jeg lengter etter våren.
Det ble derfor et vårkort.

I’ve always wanted to put together papers, using the sewing machine.
But I hate sewing!
Well, just one way to be friends with my sewing machin …
Had to try this week’s challenge at A Spoon Full of Sugar
This week`s challenge is «Lots for layering».
Outside it`s cold, dark and the rain trickles down my window.
I long for the spring.
Therefore; ding ding… -let it be spring

En liten søt detalj som roper; jeg elsker våren!
Cute little detail screeming; I love spring!

I love this one:)

Har aldri prøvd å brette egene rosetter. Så hvorfor ikke prøve i dag?
Ble ganske bra synes jeg:)

I have never tried to fold my own  flowers. So why not today?
Turned out to be pretty good:)

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

4 svar til Vårflørt/ Flirting with spring

  1. Hege sier:

    skulle nesten tro at våren er kommet vennen, for her spirer det iallefall av kreativitet:)
    Nydelig kort, så flott at du har blitt venn med symaskinen..den her i huset vil så absolutt ikke være min venn:(
    Rosetten var nydelig, er den laget av bånd eller papir?

    Ha ei fortsatt kreativ helg:)

    stooor klem:)

  2. didle sier:

    Klarte ikke helt å bli venn med den ennå…. det var liksom litt for ukomplisert å «bare» sy på kort.
    Rosetten er laget av papir. Syntes bare det passet så fint på pynte den opp med bånd:)

    Her var det flott vær, sol hadde jo kommet tilbake, det lå tykk is på vannene og pakken var dekket kun av frost.
    I dag ligger det et tykt hvitt «lokk» over himmelen. Ingen sol, og bakken er pakket inn med hvit masse.
    Kanskje på tide å finne frem «winter greethings»- stempelet?

  3. ellen dyrop sier:

    Herlige vårkort, så morsomt å sy i papir på symaskin. Jeg er venn med min symaskin så det skal jeg prøve. Takk for fin inspirasjon.
    Klem…Ellen

  4. Lisbet sier:

    Smitit från jobbet ett stund och surfar runt. Har inte varir inne hos dig förr men måste bara säga; SÅ UNDERBARA SAKER DU GÖR. Färg och form så jag blir alldeles matt.

    Lisbet

Legg igjen en kommentar

