Sukkersøtt-utfordring:)

Denne gangen er tema hos Sukkersøtt:
«Feiring»/ Lag et prosjekt til noe vi feirer.

Som jeg kanskje skrev tidligere så er januar den «O`store» bursdagsmnd hos oss.
Så da ble det nok en gang et bursdagskort… og atter en gang  herrebursdagskort.

Det er første gang jeg prøver meg på Tri-fold (tror det var det det het?!)
Fikk mal på det i adventskalenderen fra Hege. Har også brukt noe av stæsjet jeg fikk i kalenderen.
-Både en charms, minimask og litt bling.


Har brukt brun Bazil, som jeg har sprayet med grønn memorimist.
Har rispet opp kantene og gått over med sennepsgul Blendingchalk.
Har også brukt et sjatert papir fra blokken «The Rockstar Matstack».

Har laget en liten tag som jeg har limt inni kortet.
Samt brukt Tim Holtz minimask, sprayet med memorimist.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Sukkersøtt-utfordring:)

  1. Kristine sier:

    Dette var et kjempeflott trifold-kort:)
    Tusen takk for at du deltar på Sukkersøtts utfordring denne uken!
    Klemmer fra Kristine:)

Legg igjen en kommentar

