Jeg følte litt for denne i dag…

Ha en fin dag:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til

  1. Toril sier:

    Tusen takk for svar i bloggen min på blogg.no! Ja, det var fryktelig trist det som skjedde med Linn! 😦 Jeg var i totalt sjokk da jeg mottok den forferdelige beskjeden forrige fredag.

    Linn og jeg hang sammen som erteris de første årene vi studerte musikkvitenskap! Så måtte jeg ta et avbrekk pga operasjoner i hender og føtter, og Linn tok også en pause. Vi holdt kontakt på sms. Jeg traff henne igjen i byen like etter sommeren i 2009, og hun gledet seg til å bli ferdig med masteroppgaven sin!

    Åhh dette er kjempetrist! 😦 Jeg har vondt av familien hennes, og føler sånn med dem i sorgen! 😦

    Ellers har du en kjempefinblogg! 🙂

    Ønsker deg en fin dag videre, og en god helg! 🙂

Legg igjen en kommentar

