Ei lita oppdatering

Legger inn ei rask lita oppdatering med adventskalender og div annet:)

Den 20 fikk jeg søte sommerfulger, stempeltrykk og ei oppskrift i kalenderen.
Jeg gleder meg til å prøve ut alt etter jul.
Oppskrifta var på kyllingburger med paprikasaus.
Jeg må si jeg fikk vann i munnen bare av å lese den. Paprikasaus er nydelig!
Har ikke prøvd denne versjonen, og heller ikke på burger, så det blir spennende.

Den 21. lå det to pakker bånd og sakser (charms).
Se så søte:

Det lå også oppskrift på heklede glassunderlag.
Kjempesøte og veldig god ide.
Dette blir nok prøvd ut!

I går var det stempeltrykk og en masse som Hege hadde Spellbinderset til meg.
(jadajada, jeg vet det ikke heter å Spellbinders… men kanskje stanset ut?!)
Gleder meg til jeg skal prøve ut noe av dette på kort:)

Det lå også en miniatyrflaske med små halvperler.
Sånne små har jeg kun sett i bling tidligere.
De kommer garantert med, ettersom jeg elsker å klisse på slike overalt på stempelmotivene:)

Kalendergaven fra i dag har jeg ikke fått tatt bilde av.
Men kan røpe at også denne var veldig fin.
Kommer med en oppdatering når jeg har fått lada kameraet!

Må vise frem den søte eska jeg laget for noen dager siden.
Dyra må jo også få noe godt under juletreet!
Men jeg kan ikke røpe hva som er inni;)

Må til slutt vise frem noe jeg laget for litt siden.
Har ikke kunnet vise bilde av det før, for jeg måtte vente til Hege hadde fått det i kalenderen sin:)
Jeg laget innpakningen både fordi jeg skulle pakke inn noe godt på en søt måte.
Men også slik at hun kunne få malene.

Så om du har et gavekort, godteri, o.l som du skal pakke inn nå i siste liten, så er kanskje dette litt inspirasjon?
Dette kan laget i ulike str.

Dette skulle egentlig være ei sjokoladeveske, men ble heller ei foxveske:)
Tror man kan putte litt forskjellig i den.
Bare å tilpasse str.

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Kort. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

