Heldiggris…

Jeg har vært veldig heldig i løpet av den siste uka!
For litt siden dumpet en pakke ned i postkassen min.
I den lå det masse forskjellig bånd.

«De gærne har det godt», sto det på lappen som lå i.
Hege og svigermor har vært å handlet bånd, hele 220 meter (hihi) på tilbud.
Og da var de så snill og dele litt med meg også:)

Her var det jammen litt å velge i:)

I dag kom det en A4 konvolutt i posten.
Den var fra min storesøster.
Søte alveklistremerker:)
De ser små ut på bildet. Men brettet var i A4str, så merkene var ganske store.

Min søster hadde latt prislappen være på, for å bevise hvor billige de var.
6.90 for et brett!

WOW…Hei hei hei, jeg vil også handle på sånne steder som har klistremerker til 6.90 og bånd til 50øre metern!
Tusen takk dere:)

Videre var jeg heldig å vinne hovedgevinsten på strikkekafèen sist gang.
Vanligvis er det ikke noe spesiell hovedgenvinst, men til jul er det det.
Hils på det nyeste medlemmet i nakennissefamilien.
Selveste nissefar.

Han er en ganske så stor kar. Så det blir ikke strikket noe klær med det første.
Inntill videre ligger han trygt inne i plastposen sin.
(i en eller annen merkelig yogastilling…
Men så leste jeg at Nakenyoga vistnok er blitt veldig populært i enkelte amerikanske storbyer,
så da er han vel en eller annen trend-nisse som driver med naken-nisse-yoga?!
*gosh for en syk humor*)

Han blir nok skikkelig fin når jeg kommer i gang og får dressa han opp:)

I går lå det noen søte tags i kalenderen.
I blank hardplast, med stempeltrykk på.
Disse blir nok ikke brukt til noe kort eller no.
Sikkert søte å pynte treet med:)


I dag lå det oppskrift på Brownies med tranebær og pistasjenøtter, sjokonisser og blomster:)
Fikk en smule lyst på brownies når jeg leste oppskrifta.
Det er det lenge siden jeg har bakt!

Tusen takk Hege:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

