Adventskalender er moro:)

Jeg har ikke hatt tid til å oppdatere de siste dagene.
Men nå endelig:)

Den 12. lå det oppskrift på Oddny`s julebrød i kalenderen.
Det lå også kanelstenger som kan brukes til diverse dekorasjoner.
Og to små kjevler… – de skal helt sikkert brukes når man skal bake julebrødet… hihi
(Eller kanskje på et kort, med oppskrift på)

Den 13. var det pakke fra Tim Holtz, eller ikke i fra Tim Holtz akkurat;)
Men en minimask. Det passet perfrekt. For de jeg har fra før er diiiigre.

Det lå også trykk fra Tim Holtz, samt pynt til guttekort.
Herlig! – Det er så lett å bare kjøpe rosa små puseste blomsterark, og så glemmer man helt av mannfolka!

Tim Holtz er i alle fall den peneste mannen inne kortverden.
I alle fall, ganske sikkert lager han de fineste kortene;)
Ta en titt innom timholtz.com… om du tør;)

Apropo mannfolk;
I går lå selveste nissefar i kalendergaven min.
Han ser bra lur ut, ikke sant?


Det han ikke vet, er at jeg har tenke å ta meg en bit av føttene hans til ettermiddagskaffen.
MOOHAHAHA!

hihi
Det lå også to flotte blomster i gårsdagens pakke.
Hvor får man tak i sånn engentlig?

I dag lå det en masse flotte nostalgiske bilder.
Ulike str og ulike motiver.
Se så søte:)

Og så var det med pynt som passe sammen med motivene.

Å så mye flott Hege.
Tusen takk:)

Ellers strikkes det litt i kulissene.
Har et par votter som skal være ferdig til jul.
… bare så synd at jeg ikke har fått ut fingeren og begynt ennå:/

Jojo, nå skal jeg gjøre noe så moro som støvsuging, rydding og klesvask:/

Men etterpå skal jeg spise nissefar:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

