10. og 11. desember

I går hadde Hege lagt et glass fylt med te i adventskalenderen.
Jordbærte:) Namnam

I dag var det en flaske med noe spennende;)
Har ikke prøvd dette før. Så det blir gøy å forske på!


Tusen takk Hege:)
Jeg koser meg kjempemasse med adventskalenderen min:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

4 svar til 10. og 11. desember

  1. Hege sier:

    Håper te’en smakte like godt som den luktet:)
    Glossy er den limen jeg har snakka om vettu, i tillegg til at den kan brukes oppå bilder etc.. du får leke deg fram med den. NB! Den har lett for å klumpe seg i puppen, jeg bruker å «åpne» den igjen ved å stikke i en lang nål.

  2. didle sier:

    hihi… kan den klumpe seg i puppen også? hihi

  3. Hege sier:

    hihi.. ler så tårene spruter.. av og til går det visst litt fort med trykkinga på tastene.. hvordan jeg har klart å få en t til å bli en p vet ikke jeg. hahahahaha!!

    Sånn ellers vil jeg vel ikke tro at den klumper seg i puppen;)

  4. didle sier:

    HAHAHA, jeg kommer i alle fall ikke til å bruke en lang nål og stikke hul… bortsett fra på Tuppen da!

Legg igjen en kommentar

