Koselørdag:)

Jeg må nesten begynne med å vise frem de fine kalendergavene fra Hege
I går var det Mini mister i pakken.
De er så kjekke. Og etter min mening kan man aldri få nok av dem!

Gårsdagens gave inneholdt også en pakke med små søte charms.
Jeg har bare prøvd å ha charms på kort et par ganger tidligere,
så det blir spennende å «forske» litt mer på det:)
Se så søte:)

I dagens kalenderpakke var det et søtt glass (kjekt til oppbevaring).

Inni glasset var det en masse blomster i alle farger og fasonger.
Noen i papir, noen i tyll og silkestoff.
Freshe farger på alle sammen.
Jeg har blomsterdilla for tiden, så det passet perfekt.


Glasset innoholdt også treknapper i ulike størrelser.
Tipper noen blir brukt på kort, mens andre havner nok som pynt på tøfler, votter eller noe annet strikket.

De var i alle fall tøffe.

Nok en gang; Tusen takk Hege:)

Min kjære er bortreist i helga.
Før han dro stakk han til meg litt penger som jeg kunne bruke på no moro:)
Så da ble det en liten butikktur.

Falt for disse brads`ene.
De var mellomstore og veldig grove.
Tenkte de kunne passe fint på et nostlagisk kort.

Og om man skal ha nostalgiske kort så må man vel ha en sånn her også?


Aldri prøvd, aldri sett i bruk, men tror det er noe man TRENGER;)

I tillegg måtte jeg jo ha det nyeste nr av Ett trykk.
Så akkurat nå er det blad, kaffe og skumnisse som gjelder:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Koselørdag:)

  1. Hege sier:

    Åh, var mye fint i å skue i det nye bladet..:) Jeg likte de scallopt sirklene (spellbinders dies) som er brukt bl.a på den på framsida.. *sukk*
    Den kantskrapa er gull verdt Ann Hege, jeg tror ikke du angrer på det kjøpet for å si det sånn. Jeg har, og er veldig fornøyd med den!

Legg igjen en kommentar

