Utfordring:)

Trykkpressa`s desemberutfordring er å lage et kort etter følgende mal.

Jeg har aldri vært med på slike utfordringer før, så jeg bestemte meg for å prøve.
Det blir nok ikke siste gang, for dette var moro!

Kortet er 10×10 cm når det er sammenbrettet, og 10x30cm når det er brettet ut.
Slik ble resultatet når det er brettet sammen og lukket med bånd.

Utbrettet

Baksiden

Jeg liker at ting er litt enkelt/ back to basic. Og jeg er veldig glad i naturmaterialer.
Det har jeg prøvd å få frem.
Har brukt ensfarget kartong (lys til kortet, mørk på rundingene.)
Og heller brukt stempel og mist, istendefor flere ulike mønsterark.

Sprayet med grønn Memories-mist.
Sotet kantene med sennepsgul Blending Chalks.
Stemplet med grønn og brun Memories-puter.
-Blomsterstempel fra Fancypants «from the garden»
-Fugl og lite hjerte fra Bella Clearstamps
-«Gratulerer med dagen» og «gammel skrift» fra Kort og godt
-Hjerte fra Gel-à-tins
Ellers har jeg brukt papriblonder, bling, bånd og eyelets til å feste båndet.

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

4 svar til Utfordring:)

  1. Nina sier:

    Fint kort ! 🙂

  2. mettepip sier:

    Flott, enkelt kort! Synes du har fått godt frem den «naturlige looken»!

  3. Hege sier:

    Synes kortet ble kjempefint, flotte naturfarger:)
    Og blir skikkelig fasinert av de svirlene til den blomsten!

  4. Anita sier:

    Kjempefint bidrag til Trykkpressa. Takk for at du deltar.

Legg igjen en kommentar

