2.Desember

I dag lå det litt av hvert i adventskalenderpakken:)

Sjokonisse og oppskrift på hvordan man bretter stjerner.
Stjerne så ut som litt utfordring, men den utfordingen tar jeg på strak arm!
(NBNB!! Her må jeg igjen huske å bruke FALSEBEIN, ikke fingerbein!!)

I pakken var det også en masse småtteri som var stanset ut med Spellbinders.
Tror du må ha vært tankeleser her Hege, for det var akkurat slike jeg hadde så lyst på/som jeg snakket om.
Eller har jeg hintet litt for hardt? *knise*
Kjempekoselig pakke:)

Meeen… innen jeg var ferdig med bloggingen, så hadde det skjedde noe veldig rart med den sjokonissen…


Noen som har noen ide om hva som kunne skjedde med Nissen?
-jeg har ikke anelse altså!
*glise*

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

2 svar til 2.Desember

  1. amylin sier:

    Sjokoladenisser er så gode!

  2. Hege sier:

    *knis* Jeg hadde jo ikke forventet at den nissen skulle vare så lenge.. den var den raske kosen, så får du kose deg litt lenger med resten:)
    Tusen takk for pakken jeg fikk, tror jeg har en utfordring der til å lage andre kort en 15×15 for å få plass i de konvoluttene, men veldig kjekkt å ha mal til slike.. og *kremt*.. tror godisen forsvinner rask når jeg setter meg ned litt senere:)

Legg igjen en kommentar

