1. desember= kalendertid :)

For noen dager siden dumpet det en pakke ned i postkassen min.
Pakken var fra Hege. Og inni, der var det 24kalenderpakker:)
Så spennende det er å våkne hver morgen.
Fylle kaffe i koppen (klemme litt på pakken) og åpne pakke.
I dag var jeg så heldig å få en pakke med nydelig blonder.
Passer godt til noen nostalgiske julebilder jeg kjøpte for ikke lenge siden.
Tusen takk Hege! Denne blir nok tatt i bruk ganske så fort.


Jeg vil forresten anbefale deg som titter innom her, til å trykke deg videre til bloggen hennes.
Der er det mye flotte kort:)

Jeg prøvde meg på noen små julekort i går.
Kreativiteten var på bånn, så det ble mest stempling.

Fant frem julegardinene, for å pynte kjøkkenvinduet til 1. søndag i advent.
Da jeg hadde hengt dem opp, følte jeg det var noe som manglet.
Var slett ikke pent å ha disse gardinene hengende rett ned.
Jeg hadde jo dem i fjor også, men da var det et annet vindu.

Så da var det bare å sette i gang med en eller annen kreativ løsning.
Det ble perletråd.

Synes resultatet ble fint til slutt:)

Og så måtte jeg pynte Amaryllisen litt, sånn at den ble fin til jul:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Kort, Perler. Bokmerk permalenken.

3 svar til 1. desember= kalendertid :)

  1. Charlotte sier:

    Koselig med kalender:)
    Juleverksted blir neppe før neste uke. E litt mye som svirre i vinden førr tia. Mye jobb og en harstad-tur til helga.

  2. Hege sier:

    Så kreativ du er Ann Hege! De båndene til gardinene ble nydelige og julekortene var søte synes jeg:)

  3. didle sier:

    Charlotte; Stress ned:) du får bare rope ut, så kommer jeg om det passer:)

    Hege: Takk:)

Legg igjen en kommentar

