Adventsstaken vår:)

Endelig fikk jeg frem adventsstæsjet:)
Litt vanskelig å ta bilde av.
Fargene ble litt for lavendel liksom, men sånn egentlig er de mørk lilla.


Her er det en salig blanding mellom dyrt og billig.
Lysene og de lilla «strengballene» er fra Nille.
Fatet er fra Rosendal. Tallene fra Brostad (om jeg ikke husker feil).
Glassbitene ser hvite ut, men er i virkeligheten litt mer gjennomsiktig og ser ut som frost.
De hadde jeg fra før.

Hadde planer for noen de lilla lysglassene også.


Hadde tenkt å lage en dekorasjon i hvert glass.
Men har ikke funnet akkurat det jeg trenger. Så det blir vel kanskje en shopperunde:)

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby. Bokmerk permalenken.

2 svar til Adventsstaken vår:)

  1. Storesøster sier:

    Så fint det ble! :o) Ser ut som mine tall er hakket mindre. I fjor surret jeg de fast med sølvtrå, men men vet ikke om jeg finner den trådsnella igjen…
    Tro hvor lang tid det tar for katta har stjælt en av de lilla ballene? ;o)

    • didle sier:

      Sølvtråd var lurt. Hadde lyst på mindre tall, men var det eneste jeg fant!:/
      Katte kommer til å ta dem ganske så fort tror jeg…
      -jeg var så lur at jeg falt for fristelsen og rulle en til henne… så da drev vi med sentring ei stund;)

Legg igjen en kommentar

