Morgekos:)

God morgen!

I dag sto jeg opp og laget vaffelfrokost.
Nå har min kjære dratt på jobb, så jeg sitter igjen med kaffekoppen, stearinlys og strikkingen.
Har så vidt begynt med klær til nakennissene.

Valgte å ikke kjøpe mønster, og bruke litt andre farger.
Så klærne blir til underveis.
-litt «prøv og feil»-metoden.

Så jeg stresser ikke med å få dem ferdig til jul.
Skal kooose meg med sånn småpuslerier.


Ha en finfin dag alle sammen:)

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Morgekos:)

  1. Bea sier:

    Vaffelfrokost.. mmmm… 🙂

    Kos deg med pus, og julestrikkerier!

Legg igjen en kommentar

