Litt blomsterdilla.

I ettermiddag ble det to søte små  julekort:)
Jeg har dilla på blomster og blingbling…
-trenger jeg si mer?

julehjerte1

julehjerte2

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

6 svar til Litt blomsterdilla.

  1. Solveig sier:

    Søtt kort!:)

  2. Hanne sier:

    Så utrolig fine kort du lager. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Ønsker deg en riktig fin søndagskveld 🙂

  3. Takk for hilsen på bloggen min! Så mange fine kort du lager! Har tittet litt rundt på siden din. Ha en fin søndagskveld! 🙂

  4. Hege sier:

    Åh, så fine de var:)
    Nå har hobby benken kommet på plass, bare noen finjusteringer i morgen. Kanskje blir det å henge opp hyller også. Men på dagen skal jeg ut å handle inn siste rest, kanskje det blir blomster og bling;) hehe..

  5. Anlen sier:

    Det var lekre kort! Når eg ser slike, vert eg bittelitt gira og har lyst til å lage liknande, men så går det over når eg kjem på alt det andre eg også vil ha gjort… Kvar skal eg sende søknad om meir hobbytid?

  6. Marte sier:

    Vakre kort 🙂 Og morsomt at de har en litt annen fasong enn vanlig!

Legg igjen en kommentar

