Siden sist

…-det er en stund siden sist.
Det skyldes at vi har vært fri for nett:/ Men nå er jeg tilbake i alle fall…

Får blogge noe av det jeg har holdt på med den siste mnd.

Har laget album tidligere, og tenkte at dette kanskje kunne gjøre seg som kort.
I ettertid har jeg sett at det var ganske mange som hadde samme ide:)

brett

Ikke pyntet inni ennå.
brett2
Et litt barnslig kort til noe som liker pusekatter;)

kattekort

Et kort som takk:)

venn

Fugle kort:)
Sprayet med Memorymist og stemplet med memorypute.
Gikk over kantene med Blending Chalks.
Syntes det ble ganske søtt!

fuglkort

Så har jeg øvd meg på bretting av herreskjorter.
Tror ikke jeg kan si at jeg er helt inne på det ennå.
Selv om resultatet av brettingen ble bra, betyr det ikke at det ikke ble et par bommerter også!

herre

Ennå ei skjorte.
Denne laget jeg uten skjortekrage, men med V-hals istede.

herre2

Som dere ser; mye papp og lite ull. Har ikke hatt den helt store strikkelyste i det siste.
Men julestrømpen og et par tøfler er ferdige, så de får jeg vise frem i neste innlegg:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

2 svar til Siden sist

  1. Hege sier:

    Jippi, endelig er du tilbake i bloggverden:)
    Og her presenteres det ene nydelige kortet etter det andre som perler på en snor. Du e så flink!!

  2. Storesøster sier:

    Så flink du er! :o) Følger med deg daglig her, så som Hege sier – endelig tilbake i bloggverden! Men selvfølgelig, hadde jeg valgt hadde jeg heller fortsatt å hatt deg på på rommet til minstemann her… :o)

    PS: Aida spiste forresten opp en tøffel for meg her en dag (ikke si det til mamma). Så nå ønsker jeg meg nye tøffler!

    PS2: Følger med din blogg også Hege ;o)

Legg igjen en kommentar

