Tykkitrykk og nakennisser

Strikkekafeèn har startet opp igjen.
Godtgodt!
Moro å strikke, skravle og spise kake;)

Heldig å vinne på ett av loddene var jeg også.

En lite nissegutt fra Fagstrikk lå inni pakken.
Han sa han var litt ensom, så jeg kjøpe med ei nissejente som kan leke sammen med han.

nisser
For øyeblikket er det nakennisser vi snakker her!
Det fantes et mønsterhefte med klær til de ulike str.
Men jeg tror det blir egenkomponert, slik at jeg får brukt opp litt garn- og stoffrester.
Så spørs det om det blir denne jula, eller om de forblir nakennisser helt til neste jul…
Hvis jeg tør! Kan jo bli nissunger av slikt *knise*

Må vise frem et guttekort som jeg glemte å ta med i forrige innlegg.
guttekort
Her har jeg sprayet med Memorymist.
Trykket med memorypute og gått over kantene med blending Chalks.
Og apropo kort;
I dag var jeg så heldig å få en pakke med ulike stempeltrykk fra Hege
Se så søte!
trykk
I pakken lå det også maler på ulike veske- og rumpekort:)
Det blir moro å prøve.
Tusen takk Hege:)

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Kort. Bokmerk permalenken.

4 svar til Tykkitrykk og nakennisser

  1. Hege sier:

    Heldig du er som får slike ting i posten da;) hehe..
    Gleder meg til å se ferdig produkt:)

    tøfft kort du har laget!

    klem:)

  2. Charlotte sier:

    Flinke du… kanskje vi må ta en dag sammen og scrappe litt? Har lært litt i helga.

  3. Hei, sitter og strikker klede til mine «nakne nissar». Skal bli artig å sjå korleis dine blir, kjøpte mønster, tok ikkje sjansen på egen komponerte no midt på vinteren. Fort gjort å fryse på seg …..ungar så gamal folket sa før i tida.
    Ha ei fin veke!

  4. Tilbaketråkk: Heldig gris… «

Legg igjen en kommentar

