Produktiv:)

Jeg har vært på sommerhuset og der var det tid til mye lesing, strikking og annen hobby.
Herlig!

I løpet av uka ble det to smykker.

smykke

Veskepynt ble det også.

veskepynt

Selv om det er litt lenge igjen til jul *knise*
Ikke så lenge!

tre

Perlepynter.

perle2

Og ennå fler perlepynter;)
perle

Selv om sommerhuset ligger temmelig øde til, så finnes det jo shoppingmuligheter i nærheten.
Vet ikke om jeg skal si uheldigvis eller heldigvis!
Jeg heklet et par herre tøfler da jeg var borte. Men de fikk jeg ikke tatt bilde av.
De var heklet i Viking Snorregarn. Så da bare måtte jeg ha et par nøster til.
shopping3

Bling til kortlaging/bokser er viktig;)
shopping2

Ark, stickers, tags og mer bling.

shopping

Kjøpte også noen nøster garn. Og de ble strikket opp fort.

klut

6 kluter.
4 strikkede
2 heklede

Garn: Fiesta
Pinne #: 4
Krok #: 4,5

klut2
Herlige og fargerike:)
Få ord, mange bilder.

Ha ei flott uke alle sammen:)

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Produktiv:)

  1. Sol sier:

    Du har jammen fått gjort litt, av og til er det godt å reise vekk fra det vante. Flotte smykker! 🙂

Legg igjen en kommentar

