Vupsi… hva skjedde med; jeg skal IKKE kjøpe mer hobbytingetang??

mandagsshopping
Litt Mandagsshopping… -det bare ble sånn.
Bling, stempel, puter, blending Chalks og tags.
Har siklet så på det juleevangeliet-stempelet tidligere. Så nå bare måtte jeg ha!

(-:

Tok en liten «test» på hvilke stempelputer som egnet seg best.
Memory (brun) ble en suveren vinner.
Så Pretty Color (grønn, lilla, blå) Litt tørrere, men fint likevel.
De rutete ble litt spesiell, men funket forsåvidt godt (multifarget)
Ukjent merke, men tror det også er Pretty Color.
På absolutt siste plass den VersaColor (rød).
Den ble litt mer utvannet liksom.
Så det funket litt dårlig i forhold til hva jeg hadde tenkt.
Men kanskje en annen gang, et annet sted.

test
Får gjøre det sånn mens jeg venter (utolmodig?!) på Tim Holtz-distress inc.
For joda, jeg har vært på helgeshopping på nettet også.

Bikuben… – det er farlig det!

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

7 svar til

  1. anlen sier:

    Herlig:) Eg skal ikkje kjøpe noko meir på lenge, eg…. Så no prøvar eg å kjøpe klede til borna istaden for garn og duppedittar! Skal sjå det går bra eit par dagar….

  2. didle sier:

    hehe, det går alltid bra å være fornuftig i noen dager;) Er jo så mange fristelser der ute i hobbyverden. Enten via andre blogger, nettshopping, eller hobbybutikker…. *Sukk*

  3. Charlotte sier:

    🙂 herlig:)
    drar til tromsø på torsdag, regner med en tur innom ett par «butikker» som man kan ende opp med store poser i:) Søster hadde forresten kjøpt endel scrappeting i USA nå, så tenkte jeg skulle prøve litt:)

  4. amylin sier:

    Mye fint du har kjøpt. Total kjøpestopp er umulig å opprettholde.

  5. Torunn sier:

    Mykje flott du har handla!

  6. linlaa sier:

    Hehe – sånn skjer rett som det er 🙂
    Mye fint i bloggen din forresten – skal titte mer en gang jeg har bedre tid og ikke bare pause på jobb 🙂

  7. Annelive sier:

    Kjenner meg igjen her ja, men så kan man jo få bruk for det mange ganger og da er det jo vert det.

    Fortsatt god sommer.

Legg igjen en kommentar

