Jeg har tullet meg inn i en eller annen sær julemodus for tiden.
Noe som egentlig er ganske så merkelig, da jeg ikke er noe julemenneske.
Men jeg liker juleforberedelsene. Og om man ikke starter nå, når skal man starte da?

Har tatt motet til meg og begynt på julestrømpen.
Strikker Christmas in Tallinn og bruker Mor Åse ullgarn.
Akkurat dette partiet var noe hardt.
*GrØsS*
Men det går seg vel til.
Har kommet halvveis på mønsterstrikken i leggen.

strompe

Merkelapper pleier jeg å vente litt med.
Men i dag bare klarte jeg ikke vente mer. Har hatt lyst til å lage lapper lenge.
Tjuvstartet med 3 stk. Tror jeg må på hobbyshopping i mårra:)

lapper

Ellers er det vel ingen bombe at jeg har røde kubbelys i stua
(det var egentlig litt tilfeldig… eller var det det?!)

Og at det henger en kommende julegave på strikkepinnene mine?!

Dette innlegget ble publisert i Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

3 svar til

  1. Hege sier:

    De lappene dine ble skikkelig fine:)

  2. Frøydis sier:

    Så det var det du endte opp med å gjøre når jeg takket nei til en kopp te?
    Kjempeflotte merkelapper. 🙂

  3. didle sier:

    Takk begge to:)
    Frøydis; nei, disse laget jeg i går. Men måtte teste ut litt i dag også;)

Legg igjen en kommentar

