Ella-Elefant og vennene

Jeg har gjort ferdig en haug med bokser. 10 stykker totalt.
En eller annen gang før jul i fjor preget og klippet jeg opp til en masse bokser.
mAnGE fler enn jeg hadde bruk for.
Så derfor er disse bare i rød og blå.

Her er Ella-Elefant.

elleelefant

Vennene til Ella-Elefant.
kattogmus
Jeg bare måtte putte på slike moro små øyne!
Marsboere må også ha øyne.
mars

Og så noen litt mer «seriøse»

alv

Har ikke limt boksene sammen ennå.
Det er så lett at de bli skrukket og flat før man trenger dem.
Så de får ligge «flatpakket» til de skal brukes.

Når jeg holdt på med disse oppdaget jeg at jeg har en del på tusenvis med stempel!
Kunne godt ha laget mAaaNgE bokser til. Men det begrenser seg selv hvor mange man egentlig trenger.
Jeg fikk dilla på små øyne og diamanter, takket være denne.
lim
En limpen.
Har hatt den liggende en stund. Men ikke prøvd den før nå.
For en fAnTAstIsK oppfinnelse. Ingen kliss jo!

Strikkingen går det sent med.
Men en liten klut har blitt ferdig.

ballband
Ballband denne gangen også.
Strikket i Mandarin Petit

Dette innlegget ble publisert i Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ella-Elefant og vennene

  1. Hege sier:

    De boksene ble fine:) Og likte utrolig godt den med hjertene og vennskaps teksten.
    Sånn limpenn er genial til å lime små bokstaver med også (bare ett lite tips hvis du skulle ha bruk for det en gang).
    Ellers vil jeg anbefale deg Glossy accents, den er supersterk og kan brukes på det meste og søler mye mindre enn RX-lim siden tuppen på glossyen er veldig tynn.

  2. didle sier:

    Takk:) og takk for tipsene Hege.
    RX-limet er bra, men litt klissete i enkelte sammenhenger ja. Sitter å lurer på hva jeg skal ta meg til nå… fikk litt lyst til å skape noe:)

Legg igjen en kommentar

