Kort i en fei:)

Måtte smelle sammen to bursdagskort i en fei.
kort

Har jo diverse stæsj og stempel som jeg ikke har fått brukt.
Så nå fikk jeg prøvd både Damestempelet og en fra Alvpakken.
Prøvde å ignorere disse alvestemplene… -men de var jo så SøTe.
-bare måtte ha, selv om jeg egentlig var litt blakk!
Er mange fler i pakken, så jeg må vel lage noen flere kort.

alvekort

Eller har jeg en haug med strikketøy.
Prøver å bare ignorere den og late som den ikke finnes
Har så lite lyst til å strikke for tiden.
Julestrømpe, klut, sokker (i tyyyynt garn) og et par tøfler…- ikke lett å glemme gitt!

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

3 svar til Kort i en fei:)

  1. Frøydis sier:

    Så flotte kort du har laget! 🙂

    La strikketøy være strikketøy, om du ikke har lyst til å strikke synes jeg ikke du skal tvinge deg selv til det. Legg dem i en krok for seg selv til de frister litt mer, om de ikke gjør det – rekk dem opp.

  2. Hege sier:

    Herlige kort:) Kjenner jeg gleder meg til mamma kommer hjem med gammel bok til meg også!!

Legg igjen en kommentar

