Litt tilbake

Jeg fant ut at det var på tide med litt blogging.

Har ikke orket å holde på med så mye den siste tiden.
I tillegg har jeg følt at jeg hele tiden måtte gjøre ferdig noe, slik at jeg kunne blogge det.
Og da ble det mest stress og press.
Men litt er blitt gjort i kulissene i alle fall:)

Før påske vant jeg en supergave på strikkekafè.
vinner
Egget var fylt med perler, smykkeutstyr, garn og sjokolade.
Det er jo selvsagt litt sent å vise frem dette nå. Men gjør det likevel.
Garnet i dette påskeegget ble nemlig brukt til neste prosjekt.
Heklede tøfler i Snorregarn og Ara.
toffel
På bildet ser de digre ut, men i virkeligheten er de bare sånn ca str 38/39.

Har også prøvd å lære meg en ny hæl.
Jeg kan jo strikke timeglasshæl/ hæl med forkortede rekker fra før.
Men måtte se etter en litt enklere måte.
Samt en måte som gjorde at man kunne strikke hælen i en egen farge, uten at man fikk to striper oppe på vristen.
Jeg kom i mål uten større problemer.
Sokkene ble strikket i Viking Sportsragg
rosasokker

Har også lekt meg litt med papir.
Et piratkort ble til.
piratkort1

Samt en søt liten gave eske.
smykkeboks
Jeg digger dette motivet.
Skulle gjerne hatt flere av dem… – det er jo lov til å drømme i alle fall:)

Akkurat nå henger det et par pulsvanter på pinnene mine.
De har egentlig hunget det ganske lenge:/
Men nå nærmer det seg slutten.
Lange gode pulsvanter. Eller som jeg kaller det; Nordnorsk sommer-pulsvanter.

Ha ei fin helg alle sammen!

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Hekling, Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

2 svar til Litt tilbake

  1. amylin sier:

    Så fine sokker og tøfler!

  2. hobbymegher sier:

    Så mye fint du har laget!
    Flott gave du vant også.

Legg igjen en kommentar

