litt mer arbeidslyst…

I det siste har jeg helt mistet strikkelysten..
Har hatt mang ting jeg kunne tenkt meg å lage, men når jeg har hentet garn og pinner, så har lysten vært over.

Fant frem heklekroken og litt restegarn.
Så da ble det (helt uten mål og mening egentlig) et lite dukketeppe.
dukketeppe1
Har brukt Mor Åse babygarn på dette teppet.
Det var ikke store bunten som gikk med.

Har også laget et kort til ei søt lita jente.
Det ble laget i en fei.
Hadde allerede ett liggende, men da jeg skulle sende gaven, så var kortet søkk vekk:(
Selv om det var laget på 1-2-3, så synes jeg det ble søtt!
babykort

Akkurat nå sitter det er par sokker, i str veeeldig lang, på pinnene mine.
Sokk nr 1 er ferdig, mens jeg snart skal ta fatt på hælen på sokk nr. 2
jarbosokk

Syntes først fargen så litt kjedelig ut på nøste.
Men ble jo ganske så fint når det ble strikket av.

Neste prosjekt blir til meg selv.
Så kommer kanskje strikkelysten tilbake…
– håper jeg i alle fall!

God helg ønskes til alle som titter innom

img_2760

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

Ett svar til litt mer arbeidslyst…

  1. petronella sier:

    Så flink du er – Det gjør jo ikke så mye å mangle litt strikkelyst en periode, når man kan lage andre ting i stedet. Godt med litt variansjon, mener nå jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

